Alla inlägg den 20 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 20 november 2016 21:55

Hej på er!

Jag kikar in här en snabb sväng för att säga "Hej" innan det är dags att ladda upp för en ny vecka =)

Idag efter frukost så åkte vi iväg med pappa, det blev totalt 15 mil runtomkring östergarnslandet.
Det är så fint där ute, och vi stannade till i Sysne fiskebutik och handlade lite räkor till kvällen.
Dock har vi sparat dom tills imorgon för att min mage har varit orolig nu i eftermiddag/ikväll och då vill jag inte belasta den med rökta räkor.

Vi åt mat i Roma innan vi begav oss hemåt och pappa åkte ut till Fårösund.
W fick mellis sen tog vi en promenad i solen och njöt utav höstvädret(?!)

R var gullig och bar in allt julpynt så jag har fått gått igenom det ordentligt.
Vissa saker skall till kupan imorgon som jag ändå aldrig sätter upp så då kan någon annan få glädje utav det istället =)
Mitt i allt julpynt så låg W's tofflor från förra året.

Alltså hur liten var han förra julen egentligen?!
Som jag saknar den tiden även om jag skall vara ärlig och säga att jag uppskattar den här julen mera då han är mer medveten om saker och ting =)

Man saknar nog alla tidsepoker när man har barn samtidigt som man längtar efter att få se nästa framsteg.
Svårt att förklara men ni som har barn vet nog P R E C I S vad jag menar =)

Nu väntar strax sängen för våran del.
Jag hoppas verkligen att min hals är bättre tills imorgon för idag har den varit hemskt!!
Jag kan inte riktigt avgöra om det är halsont eller halsbränna, men en väldigt konstig "rivig/raspig" känsla är det iaf som spökar.

Jag hoppas ni har haft en mysig söndag, & tänk om en vecka så är det första advent!! =)


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards