Alla inlägg den 17 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 november 2016 19:53

Idag tog W sovmorgon till strax efter kl åtta så det var skönt att ligga och dra sig brevid honom,pussa honom i nacken (för jag lyckades såklart att vakna kl sex och kunde inte somna om).

Runt kl tio så åkte vi till Myllan (som är en öppen förskola) och mötte upp Josefin och Angelica med sina små.

Där fick barnen busa av sig och när vi var färdiga så åkte vi och besökte Kupan. Då hade vi sån himla tur att det serverades kroppkakor där och vi skulle luncha så det fick bli där.
Det var SÅ gott och jag åt 4 (!!) stycken.
W fick smaka det för första gången och han uppskattade det massor.
Blev så glad eftersom det är min absoluta favoriträtt och har varit sen jag var liten =)

När vi kom hem så så fick han lägga sig och sova i sin säng och jag satte mig soffan och somna!!
Jag sov tom så hårt så jag hörde inte när han vaknade för han gallskrek verkligen när jag kom tillbaks till verkligheten. Då fick han såklart komma upp och han var så ledsen och sur och då är det ett säkert tecken på att han inte sovit färdigt, och mycket riktigt efter ungefär tio minuter så sov han i min famn igen.

Så han sov totalt 3.5 timme efter att vi kom hem =)

Ikväll har han badat och nu har R lagt honom så jag passar på att ta lite kvällsfika och kika in här =)
Det är verkligen ett måste för mig att äta någonting på kvällen framför tv:n, gör ni likadant?

Den fina marmorbrickan fick jag av R's farmor i somras när jag fyllde år! =)


Jag lovade ju er att visa er vad R köpte hem till W igår.
Det var en liten snöglob som skall bli ett paket i hans kalender.
Jag älskade snöglober som barn så jag hoppas att han kommer att uppskatta sin allra första med.
Så kul att få ta fram den varje år så han får ha den på sitt rum.

När vi var förbi Ikea så köpte jag en liten vit papperslåda med lock och däri tänkte jag förvara hans alldeles egna julpynt =)

Jag hoppas att ni har en fin kväll, ta hand om er så hörs vi såklart framöver =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards