Alla inlägg den 22 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 november 2016 21:12

Hej på er!

Vilken skillnad på dag från igår =)
Idag har han varit superglad, busat och varit precis som vanligt så det var nog bara en extremt dålig dag igår!

Vi startade som vanligt tisdagen på musiklekis och sen gick vi hem så han fick äta lunch och sova middag.

Då passade jag på att damma, plocka fram lite julsaker, baka pepparkakor och duka inför kvällen och när han sen vaknade så busade vi tills R kom hem.

Jag gjorde en spenat & fetaostpaj och bjöd på med sallad och vitlöksbröd som gick hem hos oss allihop =)

Efter maten så drack vi glögg och åt pepparkakor med ädelostcreme =)

Jag kan verkligen rekommendera denna glögg som smakar polkagris! =)

Nu sover W och vi kikar lite på "Bachelor- När leken blev allvar" innan det är dags att gå och lägga sig.

Jag ringde tandläkaren idag angående olyckan igår och råden jag fick var att inte ge honom hårda saker att tugga på dom närmaste dagarna (typ morot, knäckebröd) och hålla koll så att någon av tänderna inte blir gråa för då måste jag återkomma. Jag skall även anmäla detta till försäkringsbolaget ifall det skulle visa sig att det blir något i framtiden.

Imorgon har vi ett möte med banken för nästa vecka kommer vi att kunna köpa loss våran lägenhet, så
G R A T T I S till oss!! =)
Det känns rätt ofattbart men ändå skönt att vi kommer att få bo billigare och äga någonting tillsammans =)

Sen skall vi hämta ut vårat presentkort ifrån buzungar som jag vann igår och jag har även ett annat "ärende" inplanerat men mer om det längre fram ;)

Jag hoppas att ni har en fin kväll och jag avslutar med två bilder på W's julbok som han fick hem idag som kommer att vara i hans första lucka i adventskalendern =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards