Alla inlägg den 19 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 november 2016 19:34

Hej på er!

Idag vid strax efter nio så styrde jag och W bilen emot Hemse för att kika i affärer, fika och mysa.
Jag gillar Hemse och har alltid gjort. Det finns så mycket olika affärer och dessutom har dom ju ett riktigt bra café (Bagarns!) som vi började att fika på när vi kom ut.
R åkte tidigt ut till Fårösund för han och pappa skulle fixa med hans bil men jag kände inte för att åka ut dit idag.

Jag fyndade ett par byxor till W och en burk inne på kupan.

När vi var klara på Hemse så åkte vi förbi Gahms och där blev det lite smått & gott med bla till hans kalender =)
Skall räkna efter imorgon hur många luckor det är kvar, kan inte vara så många känns det som ;)

När vi kom hem så busade vi en stund innan vi började med maten.
Pappa följde med in och sover över inatt =)
W sover och vi skall se på Stefan och Christer och äta grönsaker & dipp =)

Hoppas ni har en fin kväll! =)

Avslutar med en bild på mina nya naglar =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards