Alla inlägg den 14 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 november 2016 13:56

Hej på er!

Nu har jag landat hemma på gotländsk mark igen! :)
Eller det gjorde vi ju redan igårkväll när vi kom av båten! ;)

Jäklar vilken härlig tjejresa vi har haft! :)
SÅ mycket skratt så att tårarna har sprutat, men även en del djupa diskussioner och såklart det vi åkte för: - M A S S A shopping! :)

En superhärlig helg som vi definitivt kommer att göra om igen! :)
Men jag måste erkänna att det var bra mysigt att krypa ner i sängen när jag kom hem brevid mina killar med, så det dröjer ett bra tag innan jag lämnar dom igen! :)

Idag började dagen vid halv åtta med lite frukost! :)
Efter det var klart så klädde vi på oss och gick en promenad, stannade i parken och gungade! :)
Det var så skönt att vara utomhus eftersom vi mest har tillbringat vår helg inomhus och i bilen! :)

En sväng till affären för att handla lite till kvällens middag och sen hem så W fick mellis och sova middag! :)

Då passade jag på att ta en lååång, varm dusch (i fredags innan jag åkte fick jag nämligen duscha kallt för det fanns inget varmvatten till mig efter att W hade badat och tvättmaskinen gått två omgångar)!

Sen packade jag upp alla kassarna! :)

Det blev en hel del saker faktiskt men det var anledningen till att vi åkte med! :)

Något jag däremot blev så himla besviken över på Gekås var klädavdelningen till killar i stl 62-86!
Det fanns i princip inga kläder alls! :(
Köpte en fleecetröja, en T-shirt och en pyjamas till W?!
Hade tänkt köpt på mig massa kläder till honom men så blev det tyvärr inte!

Vi hann även med en sväng på både Ikea och Netto innan vi rullade ombord på båten! :)



Nu har jag stekt upp morotsbiffar till W så han kan få sen lunch (han har snart sovit i 3,5h!!) och sen skall vi leka lite innan det är dags att börja laga mat! :)

Vill även påminna er om att titta på Sofias änglar för det är en gotländsk tjej med i kvällens avsnitt som har varit med om en sån tragiskt olycka i sin familj och förlorat sin livskamrat!

Ha en mysig måndag så hörs vi snart igen! :)


Avslutar med en bild på killarna när vi pratade i telefon i lördagsmorse och W satt och vinkade till telefonen och sen så sa han även "Bu" och skrattade massor! :)
Mammahjärtat svämmade såklart över! :)

Kran P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards