Alla inlägg den 11 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 november 2016 09:27

Som om det inte var nog med begravningen för pappas del så nåddes han även av ett dödsbesked igårkväll av en vän som stått honom väldigt nära i många år.

Dom säger att det alltid blir tre dödsfall på kort tid och nu får det bannemig räcka för hans del.
Det har varit alldeles för många som gått bort för honom i hans närhet nu på sistone!

Jag vet att döden aldrig går att undvika.
Den är en del utav livet och vi alla måste sörja på vårat eget sätt för att ta oss vidare.

Just nu önskar jag nästan bara att 2016 tog slut så kan vi blicka framåt till 2017 och hoppas att det blir ett bättre år för honom.
Utan massa sorg i hans närhet och så satsar vi på att 2017 blir ett härligt år fyllt med glädje istället!



Idag blir en hemmadag för mig och W!
Jag skall packa och mysa massor med honom för i eftermiddag så åker nämligen jag och Alexandra över till fastlandet för att ta oss till Ullared för en helg med shopping! :)
Vi lämnar våra små hemma så det blir en prövning för oss båda att vara ifrån dem så länge för det har ingen av oss varit innan!
Tur vi kan stötta varann och att det finns FaceTime! :)

Jag är mest orolig över väglaget plus att köra på fastlandet som jag inte alls är van med nu när väglaget är som det är.
Men Alexandra är van så vi får hjälpas åt! :)

Jag ser fram emot att hitta saker till W's kalender, julklappar, farsdag presenter, och hör och häpna, kanske tom nånting till mig själv! ;)


Nej nu skall jag sätta igång med packningen! :)
Hoppas ni får en fin fredag, så hörs vi antingen i helgen eller när jag är hemma igen! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards