Alla inlägg den 15 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 november 2016 19:40

 Hej!


Nu sover W sen en kvart tillbaka, ikväll tog det riktigt lång tid för honom att komma till ro(närmare timmen)Men så är det ibland, ibland kan det vara roligare att busa i sängen än att sova! :)


Idag har det varit musiklekis och det var SÅ många som var där idag, tycker det är riktigt kul att det är så populärt! :)


 


Christine (som ni för övrigt hittar r), knäppte denna bilden på oss idag. 


När vi kom hem så höll vi oss inomhus resten utav dagen för det 

har varit så grått och regnigt ute så man vill bara vara inne och mysa.


När W sov middag så passade jag på att slå in julklappar tilll hans adventskalender. 

   



Jag passade även på att beställa en bok som heter Tomtens jul och finns här som skall vara i den allra första luckan.

Tanken är då att vi skall läsa den till varje jul och införa det som en tradition. :)

Jag tyckte att den lät så himla mysig!   



Nu skall vi kika lite på tv innan det är dags att säga "Hejdå" till denna dag.



Hoppas ni har en fin kväll! :)


Avslutar med en bild på mig och W från tidigare idag  

 


Kram P!


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards