Alla inlägg den 18 november 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 november 2016 20:13

Hej på er =)

Jag är precis hemkommen från att ha varit iväg och fixat mina naglar, visar bild på dom imorgon för det kommer ändå inte bli någon rättvis bild på dom just nu när det är så mörkt.

Idag så kom Mikaela över till oss och fikade på förmiddagen innan hon skulle jobba.
När vi satt och fikade som bäst så B A N K A R det på dörren och jag väntande verkligen inte besök, och när jag öppnade så stod det en farbror där och skulle lämna ett paket. Det var ifrån MAM som jag vann för ett tag sen =)

Den sista förpackningen öppnade jag inte utan den skall han få i en lucka tänkte jag =)

Så nu skall jag rensa upp bland hans nappar och slänga massor utav hans gamla!

Hade väl egentligen en liten plan på att åka in till Visby på eftermiddagen men det har verkligen regnat hela dagen så vi har faktiskt inte varit utanför dörren.
När W sov middag så städade jag toaletten. Passade även på att plantera min hyacint som jag köpte häromdagen.

Nu skall jag äta lite kvällsfika och kika på tv =)

Hoppas ni har en fin kväll!

Avslutar med en bild som är tagen för exakt 1 år sen =)
Har han ens varit sådär liten?
Min lilla groda <3

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards