Direktlänk till inlägg 27 februari 2017

V28

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 februari 2017 14:21

Igår gick vi in i V28 (eller 27+0 beroende på hur man räknar).
Jag har kommit på mig själv att jag växlar mellan båda räknesätten.

Hur som helt så står det såhär om bebisen denna vecka:

En väldigt kort text och det händer väl helt enkelt inte så mycket just nu =)



Om mig som mamma står det:

Jag hade en STOR kudde som jag sov med när W låg i magen så jag tror att det börjar bli dags att leta fram den igen!

Hur jag mår just nu?!

Halsbrännan spökar fortfarande i bakgrunden, ibland mer och ibland mindre.

Ryggen är (peppar, peppar) ännu medgörlig. Men visst, när det närmar sig eftermiddag/kväll så känns den ju såklart (vore konstigt annars med tanke på dom kilona jag har ökat?!).

Jag har även känningar utav falsk ischias (det var så barnmorskan beskrev det) och det strålar/hugger vid rumpan nedåt låret i vissa ställningar jag står och går i och det är rätt obehagligt för man vet aldrig när det kommer nästa gång.
Men annars mår jag bra men nu längtar jag efter lite värme så jag kan få börja bära mina långklänningar som inte sitter åt någonstans på kroppen! =)

Det är lite roligt för man tycker man är så stor (i tex V19-21) och så går det några veckor till och då helt plötsligt är man jättestor, o så går det ytterligare några veckor och då är man verkligen enorm! =)
Fortsätter jag växa i den här farten så kör jag få köpa XL kläder i slutet av graviditeten ;)


Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards