Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 25 februari 2017 21:43

W sov hela natten och vaknade strax efter kl 06(!!) men vi låg kvar i sängen och läste lite böcker, kikade på Bolibompa , Alfons Åberg och myste innan vi gick upp och åt frukost vid halv 8.

Sen var planen att jag skulle göra mina naglar kl 10 men på morgonen så fick jag ett sms att hon var jätteförkyld och fick ställa in.
Så vi packade in oss i bilen och åkte till färgaffären och lånade hem lite tapetböcker. Vår lägenhet är ju helt målad i vitt förutom en vägg i vardagsrummet så nu har vi börjat tröttna lite på det och är sugna på att tapetsera sovrummet och hallen.

Det finns ju SÅ mycket att välja på och vi har inte riiiktigt samma stil när det kommer till tapeter (det är jag som fegar ur och inte är så mycket för mönster som är färgstarkt).
Men på måndag skall dom vara tillbakalämnade så då har vi nog hunnit och välja två stycken =)

Vi åkte vidare till ÖoB, sen till Gåvan där jag fyndade ljusstakar och en bricka i silver som jag har sökt.

Vi åkte sen till Bästa vänners bistro (som är en resturang dit man får ta med sin hund) och åt lunch.
Ett jättemysigt ställe där det serverades mycket mat på tallriken och är värt ett besök! =)

När vi landade hemma så hade W sovit en liten stund i bilen och det räckte tydligen för att vägra sova middag i sängen.
Han somnade i vagnen när vi tog en promenad efter middagen så nu är han pigg som en mört.
Vi får ta tag i rutinerna imorgon igen =)

Jag har även bakat bröd ikväll som just nu kalljäser i kylen över natten så det bara är att sätta in i ugnen imorgonbitti så har vi färskt bröd! =)

Nu skall R ta sista svängen till tvättstugan och sen väntar sängen.

Hoppas att ni har haft en fin lördag!
Avslutar med en bild på en konservburk jag satte på lite spets på idag och "piffade" upp.

Snart kan man fylla den med påskliljor, - längtar!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards