Alla inlägg den 21 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 februari 2017 21:26

Godkväll på er!

Jag hade skrivit iordning ett jättelångt inlägg men sen slocknade mobilen och då försvinner oftast alltid inläggen om man inte sparat dom, vilket jag såklart sällan gör, dumt och lära sig utav misstagen)! :(


Idag har vi iaf varit på musiklekis och där fick vi minisemlor till fikat! =)
Supergoda och W blev helt till sig när vi skulle börja mumsa på våran trots att han aldrig sett en semla innan?! Måste varit grädden som lockade den lilla godisgrisen ;)
Han åt iaf med god aptit utav dem bitarna han fick smaka.

När vi kom hem så åt vi lunch och sen fick han sova middag, och precis som igår så satt jag brevid honom en stund och pratade, stoppade om honom och sa att jag skulle fixa i köket. När jag tittar in 10 minuter senare så hade han somnat utan ett pip!
SÅ stolt över honom =)

Jag gjorde faktiskt likadant igårkväll för då tog R tvättstugan och jag la W.
Jag pratade om dagen, vad vi skulle göra imorgon (idag) och berömde honom för hur duktig han var som somnade själv med "kanins" och sa att jag finns i köket om det skulle vara något, så då får han ropa.
Sen stoppade jag om honom och gick ut från rummet med dörren på glänt.

Det tog ca 30 min och jag gick in ungefär 3-4ggr men sen så, när klockan var halv 8 så sov han.
Han sov tom så gott så han sov hela natten inne i sin säng ändå fram till kl 07 imorse =)
Så GALET stolt över honom!!
Jag däremot vaknade halv 4 och kunde inte somna om!
SÅ typiskt men så är det ibland!

Ikväll tog dock nattningen liite längre tid och det var mer tårar men vi kämpade ihop och med massor utav beröm så somnade han själv även ikväll =)

För ett tag sen så vann jag en smakbox på Instagram och idag hämtade R ut den.
Den var fylld med msssor utav goda saker och det var faktiskt ingenting som jag inte kommer att prova (jag är ändå väldigt kinkig med mat)!

Här kan ni läsa lite mer om boxarna.

Nu väntar strax sängen för min del. Det känns att jag varit vaken länge nu, trots att jag ändå somnade en 1/2 timme på soffan medan W sov middag.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Avslutar med en "selfie" W tog efter att han vaknat och vi låg och myste i soffan =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards