Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 februari 2017 19:51

Godkväll på er!

Jag vaknade efter kl 06 så när kl närmade sig 07 så smög jag upp och började att förbereda brödet som stått på jäsning över natten.
När det var klart så kom killarna upp efter att ha myst i sängen till "Bolibompa Draken" som är nya favoriten för W.

Det var gott och fick godkänt utav alla, W åt tom två skivor plus msssa annat, han älskar verkligen frukost precis som jag!

Vädret har inte varit jätteroligt idag så vi höll oss inomhus på förmiddagen. Han fick äta lunch och sen sova middag.
När han sen vaknat och ätit mellis så gick vi en promenad och stannade för lite bus i parken.

Han fick prova sin fingerfärg efter maten (innan badet) men det var ingen succé.
R la skyddspapper i badrummet och sen fick han sitta där och måla men nej, -det får nog vänta ett tag till för han gillade inte att bli kladdig =)
Badet lockade mer ;)

Nu håller R på och lägger honom och ikväll går det inte alls så bra så han sitter där inne tills han har somnat ikväll.
Sen väntar lite tvtid för oss, kvällsfika och ett sista beslut om tapeterna =)

Jag hoppas att ni har haft en skön och ledig söndag =)


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards