Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 28 februari 2017 19:32

Hej på er!

Idag var tyvärr musiklekis inställt eftersom det är sportlov.
Vi packade in oss i bilen och åkte till öppna förskolan för att möta upp Amina & Liam, men när vi kom fram så var det nedsläckt och låst!

SÅ tråkigt att jag inte sett någon lapp om att det skulle vara stängt eller fått någon info om det när vi varit där så sent som i slutet utav förra veckan.

Det var bara att packa in sig i bilen igen och åka hem.
Innan vi åkte hem så åkte vi förbi Norrgatt och hämtade upp semlorna jag hade beställt =)

Väl hemma så mötte vi upp Amina för en promenad och det var skönt att komma ut och röra på sig lite.
Vi gick en mysig skogspromenad som jag faktiskt inte gått innan.

W somnade under promenaden och vaknade lagom vi kom hem och då var det dags för lunch.
Sen busade vi här hemma innan det var dags att börja med maten.

Pappa kom hit runt kl 16 och så åt vi när R kom hem.
Jag hade gjort råstekt potatis med kotletter och champinjonsås.

Sen blev det varsin semla till kaffet =)
Dom var så stora så vi hade ju kunnat delat på en allihop ;)

Nu sover W och R skall börja med lite förarbete i hallen inför tapetseringen =)

Hoppas att ni har fått njuta utav någon semla idag och att ni har en fin kväll!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards