Alla inlägg den 24 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 februari 2017 22:06

  

  

Godkväll på er!

Idag har solen äntligen lyst över ön från klarblå himmel så efter frukost så tog vi en sväng till parken för att gunga.

Då var det en tjej där med sin lilla son och gungade som jag började att prata med =)
Dom var jättegulliga så vi bytte faktiskt nummer och så skall vi höras framöver och ta lite promenader och jag bjöd med henne till musiklekis för hon kände inte så många här i Vibble.

När vi kom hem så åt vi lunch och när han sov så tog jag en lång dusch och städade litegrann.

Vi fick även besök utav en katt på eftermiddagen!

Ja, jag VET att man inte ska släppa in andras katter men när katten ville in och W blev överlycklig av det lilla besöket så fick den vara inne hos oss en liten stund.
När jag sen släppte ut den så grät han så mycket så han inte fick luft =(
Han älskar verkligen katter så vi får se när han och hans lilla syskon blir lite äldre, då får det nog troligtvis flytta in en katt om han fortfarande bryr sig om dom lika mycket då.

Jag lärde honom att han inte får inte krypa nära när den ligger och vilar, ifall den skulle bli störd och rivas.

Efter att R kommit hem och vi ätit så begav vi oss till Wallérs för Heléns 50års kalas!
Inte lätt att få till en bra bild så alla ser in i kameran ;)

Var lite nojjig över hur W skulle vara i humöret för det började kl. 19 och då är det ju hans "sovtid". Men han var superduktig och skötte sig jättebra! =)


   

   







Det bjöds på buffé som var jättegott!

När klockan blev strax efter 21 så började humöret dala för honom så då tackade vi för oss och smet hem.

Nu har killarna bäddat ner sig i sängen så jag skall strax gå in och göra dom sällskap. W var så uppe i varv när vi kom hem så det kändes inte som någon idé att lägga honom i sin säng, utan han får mysa inne vid oss =)

Hoppas att ni har haft en fin kväll!

Avslutar med en bild på W =)
Älskade, älskade unge. Tack för att du valde att komma till just oss.



Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards