Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 februari 2017 19:15

Jag vaknade vid kvart över 7 imorse och låg och slösurfade innan jag hörde att någon sträckte på sig och försiktigt sa "Hej" över min axel =)
Han vaknade i nättras och var ledsen och fick komma in till oss för att somna om!

Jag berättade för honom om vad vi skulle göra idag (det gör jag varje morgon) och sen busade vi litegrann innan vi gick upp och åt frukost.

Det blev även en sväng till affären och sen hem och steka pannkakor till lunch för att sen packa in oss i bilen och åka till Fårösund.
Mamma skulle nämligen bjuda på mat idag =)
Tyvärr kunde R inte åka med för han jobbade extra.

W fick så fina presenter utav min mormor som hon hade köpt =)

Mätta och belåtna så rullade vi därifrån för att åka hem till R!

Han hade köpt så fina blommor som väntade på mig =)

Nu håller han på att lägga W och jag har dukat upp lite gott inför Melodifestivalen som drar igång ikväll =)
Vi har ända sen vi blev tillsammans haft som tradition att vi alltid äter kräftor till den första omgången men iår (av praktiska skäl ifall han vaknar) så har vi valt vegetariskt smörgåstårta som är SÅ god! =)

Vet inte om ni minns att jag skrev för ett tag sen att jag fick ett mail som jag blev glad över?
Imorgon tänkte jag visa er varför jag blev så glad och här är iaf en liten hint ;)

Kanske inte jättegrej men för mig var det stort =)

Ha nu en jättefin kväll!

Stor kram från mig!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards