Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 februari 2017 20:07

Godkväll på er!

Det blev en tidig morgon även idag. W vaknade strax efter att jag vaknade vid halv 7!
Dock låg vi (såklart) kvar och drog oss tills kl slog 07.

Han var väldigt pipig runt kl 09/09.30 precis när vi skulle åka till Myllan. Men som tur car gick det över när vi satte oss i bilen.

Passade på att ge honom sin lunch där och så somnade han i bilen påväg hem så när vi kom hem och han var nerbäddad i sängen så tog skyndade jag mig bort till tvättstugan och la in två maskiner, sen jag bäddade rent och vek tvätt.

Vi gjorde lasagne till middag och sen blev det en promenad runt innergården och nu sover han gott.

R är iväg och tvättar bilen, handlar det allra sista och jag har gjort potatissallad, marinerat kött, kokat nyponsoppa (till W som han kan ha till mellis) och när R kommer hem skall jag svänga ihop en ädelostsås som vi bara kan värma när vi kommer fram imorgon =)
Vi skall även börja packa. Det blir ju liite mer som skall med när man har en liten med sig, så då är det bättre att börja i lugn och ro ikväll!

Ni kanske undrar hur det går för W att gå själv?
Det går inte så bra.. han vågar fortfarande inte släppa våra händer så han är inte riktigt redo ännu fast han är så stadig och duktig =)

Men vi kämpar på och håller tummarna för att han går innan året är slut ;)

Hoppas att ni har haft en fin dag.

Avslutar med en bild på min lilla "hjälpreda" =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards