Direktlänk till inlägg 11 september 2015

Fredag 11 september

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 september 2015 16:18



Idag så började min dag med att R's farmor kom hit vid halv 10 så stod bullbakning på schemat, riktiga gotlandsbullar hade R beställt så då var det bara och passa på när hon ännu är kvar nere på ön. Jag inte är så bra på att baka bullar eftersom jag i princip aldrig gjort det.


Så nu är frysen fullmatad med bullar ett bra tag framöver :)


 

Sen smet jag iväg och mötte upp en tjej som jag köpt en åkpåse utav på fb.

Himla bra med såna där köp/byt/sälj sidor för man kan göra riktiga fynd där :)


 

Den här köpte jag och den var i jättefint skick och känns riktigt varm och gosig   


På tal om varm så klickade jag hem ett par urgulliga tofflor till lilla W imorse!  

Köpte dem från den här sidan och dom skickar oftast från typ Thailand så det tar lite tid att få hem sakerna (ca 30dagar) och kvaliten kan variera men nu gav jag 34kr för dom här och 9kr i frakt så det är ju inte hela världen om dom inte skulle motsvara bilden :)


Sen så unnade jag ju även mig en ansiktsmassage idag borta på Cityspa.

Jäklar vad det var skönt det var att få bli ompysslad en timme  


Den här behandlingen som kostade 450kr tog jag och det skall jag nog unna mig en gång till innan W kommer      


Riktigt bra att ge bort i present eftersom man oftast glömmer bort att ta hand om sig själv!


Hämtade även ut ett paket från Jollyroom idag med våran skötväska.

Vi valde en från Skip Hop där man även fick med ett matkit som kan vara bra längre fram tänkte vi.

    

Sen köpte vi även en Babysitter för det hade dom bra pris på just nu!

Den har vi däremot inte satt ihop ännu för det är bara onödigt att den står och tar plats!


Nu skall jag strax börja förbereda maten, Sveriges nationalrätt ;)


Vad äter ni ikväll?


Kram P!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards