Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 februari 2016 20:21

Hej fina!

En tid innan jul så la jag en liten beställning ifrån Wish på några saker till W och idag så dök den sista saken upp! :)

En leksak som man kan sätta fast i spjälsängen! :)
Superfin! :)

En mobil som man knyter fast i babyskyddet! :)

Hittills så har han inte haft någon glädje utav den för han somnar såfort vi sätter oss i bilen! ;)

Och idag så kom den tredje saken som jag beställde och det var en liten söt matlåda till honom! :)
Den var dessutom mycket större än vad jag hade förväntat mig så det var riktigt kul! :)

Dem här tre sakerna kostade totalt 111kr! :)
Det är verkligen superbilligt att beställa saker därifrån så det är verkligen ett tips! :)

Idag så har vi varit och ätit lunch vid min kompis Sofie, hon bjöd på köttfärspaj med sallad som var jättegott! :)

Sen åkte vi hem och stekte raggmunkar och fläsk!
W var dock inte på sitt bästa humör medans jag lagade mat men somnade tillslut och har nu sovit i min famn i snart två timmar!
Får se hur den här natten slutar! ;)

Han var iaf jätteduktig även i nättras och vaknade bara en gång och fick då endast nappen!
Att han sen vaknade kl sex och var totalt otröstligt (i ca femton min) är en annan historia men efter lite ersättning och blöjbyte somnade vi båda om till kvart i tio (!!)
Imorgon måste vi försöka gå upp i klokt tid innan det spårar ur totalt med våra sömnvanor! ;)

Till helgen skall vi även försöka hitta någon fin bitring till honom för vi märker att han har ett behov utav det nu! :)
Vill bita på våra händer allt som oftast när han sitter i knäet! :)

R inhandlade även ett paket kräftor till helgen som vi skall äta till Melodifestivalen tillsammans med lite goda tillbehör! :)





Hoppas ni har en fin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards