Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 februari 2016 19:19

Igår så sov vi fram till halv nio och sen gick vi upp och åt frukost, och slappade i soffan tills klockan blev halv ett och då gick vi ut på en pw! :)

Träffade på Alexandra och stannade och pratade med henne och lilla Anton, sen gick vi införbi affären och handlade och blev kvar där en bra stund så min pw som vanligtvis tar 40 min tog två timmar! :)
Så lagom vi kom hem var det dags att börja med maten.

När vi ätit så sjönk vi ner i soffan tills det var dags att gå och få lite skönhetssömn! :)

Idag ringde däremot väckarklockan vid sju! :)
Det var dags för musiklekis igen och idag var det massor med barn där!
W höll ut fikat vid kvart i elva, då fick han lite mat och somnade! :)

När det var slut så gick vi hem och så åt jag lite lunch, dammsög av golven för herregud va grus man drar in den här årstiden!
W sov på baksidan så jag passade på att tvätta av fönsterna för när solen låg på såg man verkligen hur skitiga dem var!


Jag var även uppe en sväng i affären och sen var det dags att laga mat!

Nu sitter vi i soffan och gäspar båda två (W sover i min famn sen kl halv sex)! :)

Tog ett litet smygfoto på W imorse strax innan jag väckte honom vid kl åtta! :)

Nej, nu är det snart dags för Farmen! :)

Ha en mysig kväll :)
Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 februari 2016 12:22



Jag har satt ihop ett litet collage med lite snygga killkläder ifrån hm och betsäller man ifrån deras app idag och anger koden 3328 så får man fri frakt och 25% på valfri produkt! 


 


Tröjorna finns här och här!


Armbandet hittar ni här!


Skorna finns här!


Shortsen finns här!


Byxorna här!


Jackan här!



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards