Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 februari 2016 21:28

Hej på er!
Hoppas att ni mår bra idag! :)

Idag bestämde sig mini för att kl sju var det morgon så det var bara att acceptera! :)
Förmiddagarna försvinner verkligen i ett nafs här hemma.

Han skall äta, jag skall äta både frukost och lunch, jag skall även sminka mig, bädda sängen, plocka iordning litegrann, diska, byta hans x antal blöjor, sen skall vi mysa och även en massa bus skall in i vårat lilla schema och vips så är kl halv ett! :)
Men jag älskar verkligen varenda minut här gemma tillsammans med honom och fasar redan inför att lämna bort honom till dagis!
Tur det är ett bra tag kvar tills dess!

Vi tog en pw i solen och gick införbi affären och handlade lite äpplen så vi kunde gå hem och göra en äppelpaj för det har jag varit sugen på nu i några dagar! :)

Rensade även ur lite saker i förrådet här inne plus en massa halsdukar som jag skänkte till Röda korset när jag senare åkte in till Visby!

Kl fyra mötte jag upp R så tog han W så jag kunde få gå och göra naglarna! :)

Idag blev dem väldigt ljusrosa och två st blev åt det ljusbruna/lila hållet och inte så långa heller denna gång! :)

Jennifer kom dit och när jag var klar så åkte vi och köpte pizza och tog med hem! :)
Åt äppelpajen till efterrätt så vi var ganska mätta efteråt, för att inte säga illamående!
Men nu börjar det äntligen släppa! :)

Hemma väntade även W's nya Babygym som jag köpte på Fb idag!
Man kan verkligen göra fynd där, 40kr gav jag för det! :)

Vi får se om det blir populärt eller inte, det återstår att se! :)

Jag åkte även en sväng förbi Snäck medan jag väntade på att klockan skulle bli fyra, och när jag väl var där ute så stannade jag bilen och hade då svårt att ta in att det faktiskt är ett gotländskt landskap och inte Grand Canyon! :)

Sen en bild på havet såklart! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards