Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 februari 2016 15:36

Igår då var Alexandra och söta Anton över på eftermiddagsfika! :)
Dock blev det tyvärr ingen fruktsallad för Alexandra eftersom hon inte tålde kiwi! :(

W fick även en jättefin doppresent utan dem nu i efterskott eftersom lilla Anton var sjuk när W döptes!

En supersöt speldosa! :)
Tack snälla ni!!   

När vi fikat klart så tog vi en promenad till affären och sen var det dags att gå hem och laga mat! :)

Kvällen ägnade vi åt att kika på nya bilar! :)
Vi är sugna på en ny bil nu igen så vi får se vad det blir härnäst! :)
När kl var tio så var det sängdags och vi slocknade allihop inom fem minuter! :)

Idag så har vi tagit det väldigt lugnt, min mormor, morbror och moster har varit här och fikat för dem var på en liten roadtrip på den här delen utav ön! :)
När dem åkte så tog jag en pw och när jag kom hem så fick W fortsätta sova på baksidan och jag ställde mig och stekte pannkakor för TYVÄRR så tror jag att vår lilla igelkott (som jag tror det är iaf) som bor under våran terass på baksidan redan har vaknat! :(
Det är så jättetråkigt för det finns verkligen ingen mat till dem nu och kommer det mer snö och minusgraderna kryper sig på så har dem inte en chans att klara sig! :(

Så har ni några på gården som redan är vakna så ställ ut mat till dem och friskt vatten!  
Det kostar inte så många kronor att lägga ut lite mat till dem och kan det rädda iaf någon så kan det ju vara värt det tycker jag! :)


Tror inte det är en katt som har ett litet bo där! :(


Skall lägga ut några pannkakor där ikväll och se om jag ser någon!  

 

Lite skillnad hur jag spenderar mina fredagskvällar nu förtiden mot för ett par år sen! ;)
Då var det party och nu sitter jag på span ifall igelkottarna redan är vakna! ;)


Passade även på att göra en egen Holiday dipp som dom tipsade om på vardagspuls till fredagsmyset! :)

Hoppas ni får en jättemysig fredagskväll! :)

Stor kram från mig och W! :)

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards