Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 februari 2016 16:01


Wahlmans interior är en webbutik som har massor med fina saker till hemmet och just nu har dem en tävling på sin instgramsida där man kan tävla om ett presentkort i deras butik.


Man skulle välja ut sin dröminredning och skapa ett collage och jag gjorde faktiskt två stycken.


Ett med saker som jag mer än gärna hade fyllt upp W's blivande barnrum med och det ser ut såhär:

 


Posters hittar ni här och här!


Vaserna finns här!


Och dem fina frukterna hittar ni här!


Det andra collaget är saker som mer än gärna hade fått flyttat in i mitt kök coh linnevattnet i sovrummet!


  Underlägget finns här!


Dem jättefina kvarnarna finns här!


Skålen hittar ni här!


Linevattnet finns här!


Kram P!



Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 februari 2016 14:00


Han kom till oss den 26 Oktober 2015 och idag är det 103 dagar sen han valde oss till sina föräldrar  

Det var en helt fantastisk känsla att få upp honom på sitt bröst, och jag kan säga att varenda dag med honom är så härlig! :)


Och nu har en riktigt rolig tid börjat säger dem flesta och jag kan bara hålla med för det är så kul att se alla hans små framsteg han gör varenda dag  




- Sina händer, dem är tydligen helt fantastiska på alla sätt och vis och nu är dem mera inuti munnen än utanför!


- Pratet, helt galet vad han har börjat "prata" med oss när han är glad  

Små ord som låter som en liten varg som ylar är favoritljudet.


- Han känner igen sig när man kommer in i vardagsrummet och nya favoriten är den mörkgråa tapeten som vi får stå och se på varje dag med honom.



- Skrattet, det allra bästa med hela hans utveckling just nu  

När han skrattar så stannar verkligen min värld upp för att få tillbaka ett leende utav honom är världens bästa lyckopiller  


- Busa, häromkvällen lekte vi tittut bakom hans lilla groda och jäklar vad han skrattade.

Han har även börjat busa när han anser sig ha ätit upp.

Då tittar han upp på mig och sen borrar han in huvudet i bröstet och sen tittar han på mig och skrattar högt sen fortsätter den proceduren om vartanat och jag kan inte låta bli att gapskratta för det är så kul att se honom så glad!  



 



Kram från oss!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards