Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 februari 2016 19:02

Idag gick vi upp runt kl nio och åt frukost.
När vi ätit upp och klätt på oss så åkte vi in till Visby! :)

W hade på sig sin nya mössa som han stortrivs i!
I nättras ville han tom sova med den på men då fick jag sätta stopp! ;)
Det räcker gott och väl att han har den på sig när vi är utomhus fick jag förklara för honom så det accepterade han tillslut! ;)

Planen var att hitta lite alla hjärtans dag presenter till R men det var faktiskt jättesvårt!
Brukar oftsst beställa presenter ifrån nätet men har inte gjort det för jag tänkte att det finns säkert nått inne i Visby men Ikke!
Får se vad jag hittar på annars pratade vi om att ev köpa nya påslakan i satin och ge varandra det i present! :)

Däremot hittade jag litegrann till W som han skall få på söndag! :)

Bodies med knappar fick det bli eftersom han avskyr att trä kläder över huvudet men ju högre upp i stl man kommer desto svårare blir det att hitta bodisar med knäppning tycker jag!
Men hm har iaf ännu några att välja på i hans stl! :)

Sen åkte vi hem och åt lunch, och tog en pw och då somnade han och när vi kom hem så fick han fortsätta att sova utomhus.

Medans han sov så lagade jag mat och gjorde chokladbollar för det har jag varit sugen på nu i flera dagar!

Kycklinggryta med färsk pasta stod på menyn ikväll! :)





Pysslade även klart min menytavla så nu är den redo att hängas upp i köket! :)


Nu har jag lagt mig i badet för lite egentid med chokladbollar, julmust och en skål godis! :)
Riktigt skönt men väldigt varmt och när vattnet blir för varmt så har jag ingen ro att ligga still någon längre tid så jag blir nog inte så långvarig här inne! ;)

Önskar er en fin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards