Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 februari 2016 21:31

Idag har det varit vår i luften, strålande sol och klarblå himmel och sådär lagom kallt så jag kunde ha min vårjacka på pw:n jag och W tog idag innan vi åkte in till Visby!

Vi åkte till maxi för att spana in årets bokrea! :)

Dem här två fick följa med hem.
Det är ju snart dags att börja med små smakportioner till honom så då kan det vara bra att läsa igenom den här boken och få lite tips och råd!

Sen hittade vi en liten bok om grodis så den fick självklart följa med hem oxå! :)

Sen åkte vi vidare och printade ut lite foton till W's årsbok.
Det börjar bli dags att vi sätter oss och fyller i den snart och fyller upp den med lite foton! :)

Här är några av korten jag valde att föreviga! :)

Jag har även bokat in massage på fredag för just nu är min kropp allt annat än medgörlig tyvärr.
Jag har haft huvudvärk till och från ett par dagar nu och jag tror det beror på att jag är så spänd i axlarna.
Jag hoppas verkligen det kan hjälpa litegrann iaf! :)

Hoppas att ni mår bra!


Jag skall snart göra som
Wilton och dra ner nattmössan och säga Godnatt! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 februari 2016 10:00

Kikade inne på Veromodas sida på lite vårnytt och hittade några favoriter som jag gärna hade burit nu i vår/sommar!


 


Den gråa tröjan finns här.


Jackan hittar ni här.


Den vita tröjan finns här.


Shortsen här.


Linnet här.


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards