Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 februari 2016 13:50

Idag försov vi oss!!
Vi hade satt klockan på sju för att inte stressa jättemycket innan vi skulle iväg på musiklekis vid kl nio men jag vaknade när klockan var kvart i åtta och då blev det bråttom upp!

W fortsatte att sova så jag åt frukost innan han fick mat och kläder på sig sen var set full fart upp till vibblegård!
Men vi hann och var inte ens sist! :)

Vi brukar fika runt halv elva/elva och precis innan det så somnade W i myspölen på golvet! :)

Han föredrar att ha någonting på huvudet när han somnar och idag fick det bli hans lilla tröja!
Grodis var såklart oxå med! :)


Dagens mamma som var helt klädd i svart idag förutom den bruna klockan (ifrån Ullared)!

Nu sover mini och jag har ätit lunch, bäddat rent och skall strax skriva iordning matlistan så vi kan åka och handla direkt när R slutar! :)
Sen skall jag kika på Min hemlighet som går på tv tre!
Brukar alltid se det dagen efter på playen eftersom vi går och lägger oss kl 22.

Hoppas ni har en bra tisdag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards