Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 februari 2016 21:40

Pannbiffarna jag gjorde till middag idag vart riktigt lyckade och tänkte dela med mig utav receptet!

Jag gjorde dem inte så små utan körde på normal storlek! :)

Jag älskar tzatziki, det går så snabbt att göra och är en perfekt starter tillsammans med lite bröd att sitta och äta innan maten är färdig! :)

Hoppas ni provar att göra dem! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 februari 2016 14:07

Saknar man inspo så är det bara att logga in på Pinterest och kika runt några minuter så fyller man på förrådet ganska omgående!


Just nu har jag snöat in på att kika runt på sovrum, och här är några fina bilder därifrån!

 

       

 



 



Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 februari 2016 11:40

Heey!
Gårdagen ägnade jag helt och hållet åt att städa här hemma så vi skulle slippa det i helgen! :)
Det är såå skönt att vakna till en nystädad lägenhet, dock så är tvättkorgen ÖVERFULL så jag håller på i tvättstugan nu på förmiddagen!

Idag blir även vår lilla kille hela FYRA månader!❤️
Herregud vad tiden springer iväg!
Snart så kommer han och vill ha pengar så han kan tanka moppen! ;)

Bilden har fina Mikaela tagit och W har full koncentration på någonting spännande!

Så tacksam för varje dag vi får med honom❤️

Jag skulle ha fikat idag med en kompis men hon skrev förut och ställde in för hon var förkyld, den här månaden är verkligen en förkylningsmånad! :(

Nej, nu är det dags att packa ner W i vagnen och gå till tvättstugan igen sen hem och ta lite kaffe och njuta utav att solen lyser så fint! :)


Ikväll blir det pannbiffar med smak av citron och fetaost, tzatsiki och klyftpotatis och skall jag vara ärlig så är jag inte det minsta sugen på tacos idag! :) 

Efter maten så det även dags för massage, och det skall bli så skönt (hoppas jag) för jag har sovit så galet med nacken i nättras så det känns som jag fått nackspärr! 



Hoppas ni får en fin helg! :) 

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards