Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 augusti 2016 07:20

Vi avverkade ikea igår innan vi åkte vidare till Nyköping, såå skönt att ha det gjort! :)

När vi kom hit så installerade vi oss i R's föräldrars lägenhet och sen somnade hela familjen när vi la oss på sängen!

När vi vaknade så fick W mat och sen åkte vi och köpte grekisk mat som vi åt tillsammans med hans föräldrar i deras kolonilott! :)

Jag kunde inte äta så mycket för jag hade såå fruktansvärt ont i halsen och var väldigt frusen, så jag kände mig inte alls pigg vilket resulterade i att jag tog tempen när jag kom hem och hade 38.0 i temp och frös som jag vet inte vad! :(

Jag och W bäddade ned oss redan kl åtta och han somnade på två minuter, medans jag snurrade runt i sängen tills klockan var över tolv!
Men tillslut så somnade jag med och jag hoppas att jag är piggare idag, jag har ännu inte vågat känna efter helt!

Idag så blir det en sväng på stan.
Vi skall se om vi kan få några klipptider för det behövs verkligen efter sommarens slitage på håret!

Jag måste även köpa lite nytt smink för jag lyckades att glömma min necessär hemma! :(

Blir även en sväng förbi R's mormor och umgås en stund! :)

Hoppas ni får en fin onsdag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards