Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 augusti 2016 08:54

Vi sitter just nu i bilen påväg till Nynäs för att ta båten hem till ön igen! :)
Borta bra, men hemma bäst!

Jag bokade en läkartid igår så på måndag skall jag träffa doktorn och se om vi kan få svar på vad det kan vara för knas med magen!

Igår så var vi en sväng förbi Netto så jag fick kika där en sväng.
Jag hittade en klocka för 25kr som antingen får pryda W's rum eller så skall vi ha den i vardagsrummet för där saknar vi en klocka.
Får se vart den passar bäst när vi kommer hem! :)

Sen så åkte vi hem och sov bort några timmar innan det var dags att åka på kalas hos W's kusin Leo som fyllde fyra år! :)

När det var klart så åkte vi och köpte sushi och åt tillsammans med R's kusin och fru hemma i lugn och ro innan vi gick och la oss! :)

Med andra ord en väldigt lugn dag.
Det har varit en väldigt lugn semester där mesta utav tiden har sovits bort men så är det ibland!
Nu skall det bli skönt och komma hem till vardagen igen, sätta igång med W's rum, få upp lampor och tavlor i lägenheten!
Få pyssla och bara vara hemma! :)

Jag önskar er en fin fredag så hörs vi! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards