Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 augusti 2016 15:15

Städtips kan man väl aldrig få för måna utav va? :)

Här hittade jag några smarta ifrån Sköna hem!


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 augusti 2016 10:32


Båtresan hem gick bra igår.

Vi fick en hytt längst frampå båten så vi kunde se Visby torna upp sig ifrån vårat fönster vilket var jättefint! :)

     


När vi kom hem så fixade vi här hemma med att bla packa upp, tvätta, handla, laga mat innan vi till sist satt oss i soffan och pustade ut innan sängdags! 

 


I soffan skymtar ni två av våra nya kuddfodral som jag beställt hem ifrån hm!



 Dem andra två är hos min granne som förhoppningsvis kan rädda dem eftersom att jag manglade dem när dem när jag tvättat dem.

Dem har nämligen dragkedja på baksidan och den höll inte för att manglas...Så jag, jag fick lära mig den hårda vägen att A L L T går inte att mangla! ;)


Nu sover W middag efter att ha varit i lekparken och gungat och vi skall fixa lite här hemma innan han vaknar! :)


Jag lovade ju er att visa mina loppisfynd ifrån fastlandet och dessa fick följa med hem!

 

Kakfatet är jag så förälskad i och kommer att använda det både tillbakverk men även som ett dekorationsfat! :)


 


Klockan ifrån Netto står på tvbänken tillsvidare, så skönt och ha en klocka i vardagsrummet igen! :)



Önskar er en fin dag och hoppas ni gör något skoj! :)


Kram P!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards