Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 augusti 2016 19:15


Höstkläderna har sedan länge trillat in his dm stora kedjorna och jag har (såklart) spanat runt på snygga kläder till W och fastnade för just dessa! :)

 



Tröjorna hittar ni här och här.


T-shirten finns här.


Byxorna här.


Onesisen finner ni här!



Kram P! 

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 augusti 2016 13:25

Måndag igen och idag började R att jobba, så nu är det verkligen tillbaks till vardag och rutiner! :)

Vi klev upp kl åtta och åt frukost sen gjorde vi oss iordning för mitt läkarbesök som jag hade inbokat kl halv elva!

Jag fick träffa doktorn och det gick bra, eller gick det bra för han hittade ingenting?!
Han kände och klämde på magen och sa iaf att livmodern behöver jag inte vara orolig över att det är någon fara med.
Annars så sa han just inte så mycket mera, W skrek i princip hela tiden när vi var inne hos honom så det var lite svårt att höra och koncentrera sig på vad han sa!


Jag fick även ta blodprov, lämna urinprov och ta putt i fingret och så fick jag med avföringsprover som skall tas här hemma i tre dagar!

Så jag får höra vad dem säger om proverna när jag kommer och lämnar in mina.
Nu har jag inte haft ont i magen sen i torsdags och det är ju bra på ett sätt, men ändå typiskt när man har bokat in en tid att det då försvinner!


Nu sover W middag och när han har vaknat så skall vi gå över till Mikaela & Alva för lek & bus!

Klockan fyra skall jag möta upp R så att han tar w så jag kan få fixa naglarna för nu var det såå längesen dem blev gjorda! :)

Var även förbi grannen och hämtade mina kuddfodral som hon hade fått sy i ny dragkedja i! :)

Veckans matlista var längesen jag visade nu och såhär ser den ut denna vecka! :)

Avslutar med en bild på W när vi var och handlade igår! :)

S Å Å behändigt när man bara kan sätta ner honom i en korg! :)


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards