Alla inlägg den 26 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 augusti 2016 13:24

Hej på er!

Idag tog vi sovmorgon till kl åtta, vilket var V Ä L B E H Ö V L I G T!!
Vi åt frukost och när jag sen diskade så blev det väldigt tyst i hallen så jag smög för att se vad han busade med, och då hade han krupit upp på skänken i hallen! :)
Vår lilla busunge som hela tiden utforskar och upptäcker världen! :)

Dessutom blir han tio månader idag, galet vad tiden sprungit!

Fick även upp ett minne på Facebook att idag jobbade jag min allra sista arbetsdag innan graviditeten!
Så jag har redan gått hemma ett helt år!
Vart tog det året vägen?

Saknar min mage emellanåt!
Det var så mysigt att ha en bebis därinne, som sparkade, hickade och växte sig till en liten minimänniska!

När R kom hem igårkväll så hade han med sig mina saker jag beställt ifrån svärmor! :)

Tallrikar till hans kalas, en påse som vi skall lägga hans morgonpresenter i på hans födelsedag och servetter! :)

Dessutom hade hon lagt i lite mer saker i min påse! :)

Ett fint marmorljus och ännu mera servetter! :)
Vi är faktiskt duktiga på att använda servetter, det blir lite finare när man dukar med det! :)

När våra morgonbestyr var klara så åkte vi iväg och handlade lite! :)

Blommor från Linds fick följa med hem som jag skall plantera i eftermiddag och ingredienser till Cakepops! :)

På Linds tittade vi på fiskarna, busade i lekhörnan och åkte bil! :)

Jag la i en peng så han fick åka i den och han tyckte nog det var ganska fascinerande att den rörde på sig och lät! :)

En liten uppvärmning inför imorgon när det är slite marknad och han skall få åka karusell för allra första gången! :)


Nu har jag gjort Cakepops som ligger i frysen, W sover så jag skall passa på att vila en stund innan det är dags för en promenad och mera bus! :)

Till kvällen tar vi med W's föräldrar och äter middag på våran lilla pizzeria här i Vibble! :)

Ha en fin dag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards