Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 augusti 2016 18:30

Jag slarvar faktiskt med detta men efter denna artikel kommer jag genast att bättra mig! 

Här hittar ni den snuskiga länken!



Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 augusti 2016 15:08



Hej på er!


W bestämde sig även idag för att vakna runt klockan sju, så vi åt frukost runt halv åtta.

Sen pysslade vi lite här hemma tills klockan slog tio och vi kunde åka till Gåvan för att spana efter en hylla tillbadrummet som jag kan ha alla mina saker på (ni tjejer vet ju hur mycket saker man behöver)! ;)


Det var massor med folk som alltid där och någon hylla fann jag inte men däremot ett vitrinskåp för en femtiolapp! :)


Undrar hur glad R kommer bli när han kommer hem och ser det ja! ;)

Fast jag brukar vara rätt snäll emot honom och måla sakerna jag själv köper och tycker att vi behöver så får han bara bättra på det lite i slutändan! :)  

Som vanligt så tänkte jag vitt när jag såg skåpet men nu funderar jag på ljusgrått eller någon kall blå färg?!

Vad tror ni om det? :)



Annars så har dagen gått åt till att städa badrummet och förrådet och sen har jag även rensat ut lite ifrån skåpen som jag skall försöka bli av med på en köp/sälj sida på facebook annars så hamnar det vid kupan! :)


Till kvällen skall jag och baka scones, har varit sugen på det S Å Å länge nu men inte haft någon ork till att fixa ihop det (har försökt att övertala R men han har vägrat! ;)


Hoppas ni har en fin dag! :)


Avslutar med en film på vår lilla kille som vägrade att sova sig igårkväll, ville bara vara uppe och busa!  



Kram P!


 

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 augusti 2016 15:00

 



Dessa saker skulle gärna få flytta hem hit i höst!


Tofflorna hittar ni här!


Sängkläderna här!


Vasen här!


Doftpinnarna i glaslyktan finns här!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards