Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 augusti 2016 19:24

Är ju inte riktigt min grej visar det sig återigen! :)

Det var ju igår som vi hade tvåårsdag!
Så när R kom hem igår efter jobbet med champagne, choklad och blommor så kände jag mig SÅ dum!

Men sånt händer (och jag är inte förvånad när det gäller mig!) och eftersom jag trodde det var idag så hade jag beställt en charkbricka som jag var och hämtade ut ifrån Atterdags! :)
Så vi firade ikväll istället, slutet gott, allting gott! :)

Å gott var det så det kan jag rekommendera! :)
Till efterrätt blev det créme brulée, den blev dock lite rinnig så jag skall se om jag kan hitta ett annat recept när jag skall göra den i framtiden för det är ju en utav mina favoritdesserter! :)

Det har varit riktigt fint sommarväder idag så när W sov middag så passade jag på att sola en stund! :)

Alva och Mikaela var även förbi så dem fick leka innan det var dags för lunch! :)

Det blev även en promenad och en sväng förbi parken så han fick gunga! :)

Nu skall vi kika lite på tv medan mini håller låda! :)
Det där med att somna på kvällen vid kl sju finns just nu inte!
Tror det är den nya tanden som spökar plus att han är inne i en ny fas nu med!
Då är det inte lätt att komma till ro så då får han köra på för att sen gå och lägga sig med oss kl tio! :)

Ha en fin kväll! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 augusti 2016 11:15


Efter gårdagens inlägg så har jag nu även spanat runt på lite fint höstpynt som man kan ha på trappen! :)

Även där sökte jag inspo på Pinterest! :)


     




Avslutar med den här fina bilden som är lite utav en klassiker! :)  



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards