Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 augusti 2016 13:10


Kanske inte riktigt ännu men jag blev så sugen på att kika lite på Pinterst på lite julpynt

i glasburkar! :)

Här kom några bilder jag fastnade för! :)


        



Kram P!









Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 augusti 2016 07:35

W ligger ännu och sover så jag passade på att smyga upp och äta lite frukost framför tv:n och kika in här en snabb sväng! :)

 


Det var längesen jag åt frukost i soffan, lite vardagslyx!


Passade även på att faktiskt klicka hem ett par tofflor ifrån Ellos (Här) för jag fick hem en bra erbjudandekod igår och betalade endast 89 kr för dem! :)


Det är inte Shepherd tofflorna som står högst upp på önskelistan men dessa duger till mig! :)

Jag fullkomligt älskar att gå runt i tofflor på hösten och vintern så jag misttänker att detta inte kommer att bli det enda paret som flyttar hem till mig! ;)


Idag skall vi gå till bokbussen för när Bvc var på hembesök så talade hon om hur viktigt det är att läsa för dem små (vi har ju gjort det i några månader nu) och hade då med sig ett presentkort på en gratis bok! :)  


W har redan tuggat på den nere i hörnet! ;)


Annars så har vi ingen plan för dagen mer än att det blir köttbullar till middag för idag var det tydligen köttbullens dag sa dem på Nyhetsmorgon! :)


Ni vet ju vilket recept jag alltid tjatar om,(här hittar ni det) men jag gör ju det utav en anledning och det är för att det är verkligen dem smakrikaste jag någonsin ätit! :)


Jag kommer aldrig att byta ut detta recpet utan lägger bara till kryddpeppar! :)



Imorgon firar vi två år, jäklar vad tiden har gått fort! :)

Vi har faktiskt inte planerat någonting alls för denna "årsdag" och jag tror inte vi kommer att fira på nått spciellt sätt! 

Bara pussas lite extra med varann och W förstås!  




Ha en jättefin dag! :)


Kram P!




bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards