Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 oktober 2016 20:17

Godkväll på er!

Vi startade våran dag redan vid kl 07 så var vi uppe och åt frukost!

W den stackaren vaknade utav att jag (den hemska mamman) sprutade in näsdroppar i näsan på honom!
Han A V S K Y R det så jag försöker passa på när han sover så han slipper bli uppstressad och ledsen!

Han har åkt på förkylning (igen!!) och igårkväll hade han feber så det var lite tårar innan han kom till ro och kunde somna!

När vi ätit frukost och gjort oss redo så åkte vi till återvinningen för att slänga massor med skräp och sen vidare till Visbydagen! :)

Eftersom han är feberfri men ändå inte jättepigg så blev det bara ett snabbt besök! :)

Prio ett var karusellåkning och titta på kaninhoppning! :)

Sen hade jag velat åka det lilla tåget också (som spelade Astrid Lindgren låtar under tågresan) men eftersom det blåste så mycket så ville vi inte sätta honom i det och ev förvärra förkylningen!



Vi åkte hem och åt lunch och till "efterrätt" så åt vi lite gott och jag drack varm O'boy med grädde, smaksatt ned pepparmynta! :)

Efter lunchen så tog jag och W en promenad till affären och sprang där in i min gamla lärare från grundskolan som tillfälligt har flyttat till Vibble så vi tog en promenad tillsammans efter affären! :)

W fick stå ute och sova tills det var dags att gå upp till Alexandra och Lasses grillfest! :)
Den började redan kl 14, vilket var en lagom tid när det var mycket småbarn med! :)

Vi tackade för oss vid halv 7 och smet hem så W fick bada och få lite kvällsfika och nu sover han så vi skall kika på den ofrivillige golfaren innan det är dags för sängen! :)

Jag hoppas att ni har/haft en bra lördag och fått njutit utav vädret som har varit väldigt fint idag (iaf här över ön!) :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards