Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 oktober 2016 18:11

Hej på er!

Idag är det riktigt oktoberväder över ön, mörkt & ruggigt, kallt och blåsigt och det är nästan så man bara hade vilja suttit inne under en filt men vi har haft tvättstugan på förmiddagen, och efter att W ätit lunch så åkte vi förbi ÖB och Rusta för att kika litegrann! :)

Båda hade redan tagit fram julsaker, inte allt men ganska mycket för att bara vara början på oktober tyckte jag! :)

Även en girlang till halloween fick följa med hem! :)

Jag brukar ju börja att pynta ganska tidigt när det närmar sig högtider men iår så får jag snällt vänta för jag vill inte att det skall vara blandat på W's kalas! :)



Nu har vi ätit panerad schnitzel, blå bands bearnaisesås (SÅ god!!) och klyftpotatis så vilar vi ner maten till Michael Jacksons film: Moonwalker!

Kvällsfikat ikväll blir pepparkakor, ädelostcreme & julmust och så skall vi kika på ett program på 1:an som började kl 20 som hette: Gissa låten! :)

Hoppas ni har en bra kväll! :)

Avslutar med en bild på mina fina rosor som R kom hem med igår efter jobbet! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards