Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 oktober 2016 18:53

Godkväll på er!

Idag på förmiddagen så hängde vi på stan.
Jag köpte två presenter till W som han skall få när han fyller år sen fick även en skål, vas och en tvål från Garage1 följa med hem! :)

Vi har inga större planer för helgen så jag funderar (om vädret tillåter) på om vi skall åka ner till stranden vid fridhem och se om vi kan hitta någon snygg bräda som man kan lägga över badkaret och sen pynta lite med bla tvålen och ljusstakar! :)

Vi gjorde hemgjord pizza till middag och nu sover W så vi har sjunkit ner i soffan och skall se på tv! :)
R har även handlat hem chips & dipp som vi snart skall duka fram! :)

Vi försöker att låta bli godis/chips mm på veckodagarna nu och det går faktiskt ganska bra! :)

Jag hoppas att ni har en fin kväll! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 oktober 2016 14:12

Så heter Jotexs kollektion som går att spana in på deras hemsida här!


Här nedan kommer mina favoriter som jag fastnade lite extra för!


  

Kudden hittar ni här!


 


Stjärnan finns här!

 

 




Detta fina hittar ni här!



Sen fanns det SÅ fina vita muggar i katalogen jag fick hem med en guldvinge till handtag men dem kan jag tyvärr inte hitta på hemsidan ännu! 



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards