Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 oktober 2016 19:15



Jag älskar ju dessa små, snabba tips som jag ibland hittar (oftast på sköna hem)

och vill dela med er!


här kommer några badrumstips!


Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 oktober 2016 14:20

Betyder ju såklart musiklekis och det har vi klarat av nu på förmiddagen!

Vi skulle ha träffat upp mamma inne i Visby i eftermiddag men eftersom hon är jätteförkyld (och inte fick boka av sin frisörtid utan att förlora 800kr) så får vi hoppa över det idag, jättetråkigt för jag hade sett fram emot en fika!

Nu sover W min famn så jag får ingenting gjort med det får gå! :)
Så mysigt att bara sitta och lyssna på hans andetag och titta ut på blåsten! :)

Kanelbullensdag idag och det har jag ju såklart inte missat, har ätit två (!!) stycken redan! :)

Mina elefantöron kom förresten med posten igår, dem behöver mycket kärlek och jag hoppas att jag kan ge dem det så att dem blir gröna & fina och växer på sig ordentligt! :)

Nu skall jag fortsätta att mysa/vila vidare! :)
Hoppas ni har en fin tisdag!

Avslutar med en bild på min älskade bulle i ugnen förra året i 7:de månaden! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards