Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 oktober 2016 20:00

Vi åt frukost med pappa sen åkte han vid halv 9 för han hade lite att fixa med idag! :)

Vi körde en omgång i tvättstugan innan vi åt lite lunch och sen åkte in till Visby! :)
R behövde nya byxor och hittade två stycken! :)

Jag hittade ett par pyjamasbyxor för 50kr(tips!) inne på Cubus! :)

Jag är galet förtjust i pyjamasbyxor men tyvärr, efter ett par tvättar så blir dem A L L T I D för korta för mig! :(

Det resulterar i en garderob med massor av pyjamasbyxor, men inga som jag kommer mig bekväm i!

Nu efter att jag fått W (sen tar väl åldern sin del av kakan med) ;) så har jag även blivit lite bredare om höfterna så vissa av byxorna är inte alls bekväma i midjan längre! :)
Så imorgon skall det rensas! :)

Jag köpte även servetter inne på åhléns till kalaset!
Vita med stjärnor på, vilket blir kanon eftersom kalaset kommer att gå i vitt, silver och blått! :)


Jag skall köpa några småprylar imorgon på ÖoB sen är jag faktiskt färdig med alla förberedelser (förutom fyllningen i tårtan som jag måste ta tag i nu dagarna)!:)

När vi kom hem från stan så sov grabbarna middag i sovrummet och jag la mig på soffan och kikade på reprisen av Så mycket bättre! :)
Var tvungen att höra Jill Johnsons låt igen! :)
Hon var ju riktigt bra och jag är ganska säker på att vi kommer få höra den flitigt på radion framöver! :)

Till middag blev det hamburgare med pommes och W övervakade pommesen! :)

Så skönt med en spis som inte är kokhet så man slipper vara livrädd såfort han är i närheten! :)




Nu har W badat & busat lite innan läggdags så nu håller R på och lägger honom! :)

Hellenius hörna med Magnus Uggla börjar strax som jag ser fram emot, jag har alltid gillat Uggla! :)

Hoppas ni har en fin kväll! :)

Avslutar med en bild på W's pussel som pappa hade med sig igår från min farmor! :)
Hon hade fyndat det när dem var över på fastlandet! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards