Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 oktober 2016 20:05

Hej på er!

Idag har vi mest myst omkring här hemma.
Jag och W tog en promenad till parken och sen runt omkring i Vibble! :)

Jag tycker det är så kul att gå och kika på hus, fantisera och drömma om framtiden, hur vårat blivande hus kommer att se ut.
För den dagen jag tar det stora steget och flyttar till hus, ja då skall det verkligen vara D R Ö M H U S E T!! :)
Men tills dess så drömmer jag och fortsätter fantisera! :)

Till lunch så gjorde jag morotsbiffar till W, och det vart tydligen en favorit!
2 1/2 åt han och dem var ganska stora! :)

Är så glad att han älskar mat, att han aldrig tvekar att prova nya saker och alltid öppnar munnen såfort skeden kommer.

Måste vara SÅ jobbigt att ha ett barn som inte vill äta och matvägrar.
Jag hade haft panik att den var hungrig och aldrig riktigt tillfredsställd! :(
Nej jag är glad för våran älskade W att han är SÅ duktig när det kommer till maten! :)

På eftermiddagen la vi oss på sängen och efter en stund så sov vi allihop, det var så skönt att få somna mitt på dagen bara sådär! :)

Middagen idag var dock ett större problem.
Ingen fantasi, kylskåpet ekar tomt (eller nästan iaf) ;) så R åkte och hämtade kinamat! :)

Jag tog friterad scampi & vegetariska vårrullar och R tog stekta nudlar med kyckling! :)

Jäklar så gott det var! :)
Skulle lätt kunna äta en omgång till just nu om jag fick välja! ;)

Nu har mini avverkat sitt lilla söndagsbad, R håller på att lägga honom (omgång nummer 2!) och jag kikar in här lite snabbt och säger "Hej"! :)

Julmusten & Bingolotto igår då?

- Det gick jättebra, vi vann 100kr var!! :)

Dock så såg vi inte klart hela utan "gav upp" vid kl 22! :)

Vi smakade bara på den eklagrade julmusten och den tyckte vi var jättegod! (R kunde dock inte uttala sig så mycket för han hann inte smaka så värst mycket)!
Jag dricker sällan läsk men när det kommer till julmustens säsong, ja då skulle jag kunna dricka must morgon, middag, kväll! :)


Nej nu skall vi kika lite på tv innan sängen kallar! :)

Ha en jättefin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards