Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 oktober 2016 19:55

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Wiltons födelsedag!

H E L T galet att det redan gått 1 helt år sen vi åkte ner till BB kl halv 6 den där måndagen och då visste vi att när den dagen var slut, ja då skulle våra liv vara förändrade för resten utav våra liv!

Men vilken förändring det skulle bli då!

Herregud vad jag älskar att vara mamma till Wilton!
Det är det absolut bästa som har hänt i mitt liv!

Jag älskar honom så det gör ont i hjärtat och jag skulle A L D R I G kunna tänka mig ett liv utan honom, jag minns knappt vad jag gjorde med mitt liv innan han kom?!

Idag så fick han frukost på sängen, jag sjöng för honom och han fick såklart sina paket som jag fick hjälpa honom att öppna för han visste inte riktigt hur man skulle göra! :)

Det roligaste var helt klart flaggan och maten! :)
Paketen och ballongerna var inte jättespännande! :)

När vi var klara här hemma med allting så gick vi en promenad, tänkte att han skulle få gunga i parken men han var för trött för det när vi kom fram så vi får spara det till ett annat tillfälle :)

Vi åt lunch när vi kom tillbaka och sen busade vi med hans presenter! :)
Han fick en liten bil utav oss som han har gått omkring med massor!

Han fick även lite kläder och byxor som alltid går åt (särskilt nu när det blir några klädbyten per dag)! :)

Ett litet lamm gömde sig i ett av paketen med och drar man det bakåt och så åker det framåt! :)

Sen var det dags att sova och det gjorde han i ungefär en timme så jag hann och putsa tre fönster innan jag hörde ett gallskrik och fick avsluta direkt!

Han var jätteledsen så antagligen hade han haft en mardröm för han var på ett jäkla humör när han vaknade (vilket innebär att då har han inte sovit klart) så vi satte oss i fåtöljen och somnade båda två i 1.5 timme!!

Herregud så skönt det var att somna sådär mitt på dagen med honom på bröstet och P4 i bakgrunden! :)

Men sen blev det bråttom när vi vaknade.
W var jättehungrig och köttbullar skulle göras innan R kom hem! :)

Till efterrätt så fick han en bananmuffins ( som mormor bakat)
som jag hade garnerat med grädde! :)
Jag tänkte att han skulle få äta och kladda med, men det var ingen hit!

Grädden fick jag skrapa av och sen kunde han äta upp hela muffinsen! :)

R hade även med ett paket hem som innehöll ett träpussel som var greppvänligt för små händer! :)

Nu har han badat och sover efter en lång läggning! :)
Han har svårt att komma till ro just nu och han är inne i en fas där sömnen påverkas och blir orolig!
Hoppas att det snart går över för honom!


På våran promenad på förmiddagen så gick vi förbi affären och köpte med oss tidningen hem!
För fyller man år så skall man såklart ha en liten grattis annons i tidningen, det är sen gammalt! :)

Mormor och bonusmorfar hade också satt in en annons! :)

R's farmor hade skickat ett fint kort till W med som kom med posten! :)

Nu skall vi kika lite på tv innan det är läggdags även för oss!
Imorgon bär det av till Fårösund! :)

Jag och pappa skall fixa en sak som jag förhoppniningvis kan visa upp här sen när det börjar bli klart! :)

En liten hint är att det är till W (såklart!) och skall vara klart innan december! :)
Kan ni gissa? :)

Hoppas ni har haft en fin dag! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards