Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 25 oktober 2016 20:28

Oj, oj, oj vad det var trögt att gå upp när klockan ringde imorse!

Alls vägrade att kliva ur sängen (W kom till vår säng vid halv 2 i nättras) men vid kvart över sex var jag tvungen att hoppa (släpa mig) ur sängen!
W var inte alls pigg men vi åt iaf lite frukost och sen åkte vi till tandläkaren. :)

Hon tittade inte i hans mun utan vi pratade mest och hon ställde lite frågor om W's matvanor, tandborstningen och så ställde jag lite frågor!

Vi fick med oss en broschyr och en tandborste! :)

När vi var klara där så åkte vi hem och parkerade bilen och tog en promenad upp till musiklekis! :)

Påvägen hem så började det regna så resten av dagen så har vi hållt oss inomhus.
Jag har städat lite smått inför helgen och sen har vi busat, sett på Babblarna och nu sover han gott! :)

Om mindre än 4 timmar (!!) fyller han 1ÅR!! :)
Känns H E L T galet att han redan har spenderat 365 dagar ihop med oss redan! :)

R jobbar som vanligt imorgon och vi skall ju fira W med släkt & vänner på lördag men jag kommer självklart att ge honom ett traditionellt uppvaknande imorgon med frukost på sängen, paket och sång! :)

Hoppas ni har haft en fin tisdag! :)

Avslutar med en bild på min älskade lilla W när han bara var en dag gammal! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 25 oktober 2016 11:54

Nu är det bara en månad lite drygt till första advent!

Denna mysiga årstid som innehåller längtan, planering, pyssel, tända ljus, förberedelser mm mm.  


Jag har kikat runt på Zara home på lite julpynt och detta fastnade jag lite extra för! :)


 


Dessa ljus hittar ni här!




 


Här hittar ni denna!



 


Denna som lyser SÅ fint finns här!



 


Ljusslingan finns här


 


Adventskalender är väl nästan ett måste va?! ;)

Denna  kan fylla med 24 små presenter är ju bara för underbar!   

Här finns den!



Hoppas ni fick lite inpiration! :9


Kram P!


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards