Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 oktober 2016 12:13



Jag har ju världens bästa (tyvärr f.d) arbetskompis Andreas som har flyttat till fastlandet som jag ännu har flitig kontakt med via telefon och nu har han varit SÅ gullig och skickat ned två sticklingar med elefantöra till mig! :)

Så jag hoppas att dem överlevt resan hit och dyker upp på postlådan idag! :)


Jag har ju som alla andra fallit för denna enkla men otroligt snygga växt nu med.

Hoppas bara att den trivs hemma hos oss!


Kikade runt på Pinterest på lite inspo på just gröna växter och fastnade för dessa bilder! :)


     


Detta är en avocadokärna, hur häftig?! :)

    



 




Kram P!



Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 oktober 2016 09:38

Hej på er!

Dagen igår ägnade vi åt att trolla bort vårat tvättberg som vi har samlat på oss! :)
Så vi kom över dubbla tvättider och betade av allting, riktigt skönt att starta en ny vecka med garderoberna fulla med kläder!

Vi tog en tidig morgonpromenad, W var lite grinig imorse efter frukost så då gick vi iväg så han fick sova en stund och vakna med skratt i magen istället för tårar! :)

Förkylningen börjar att lätta nu som tur är, det är så jobbigt när dem är förkylda och inte kan berätta vad som är fel! :(

Idag skulle Antonha kommit hit så viskulle fått busa med honom men det blev lite ändrade planer!
Annars har vi inte planerat någonting, baka det sista till kalaset och lägga i frysen, mysa och ta det lite lugnt och njuta utav dagen!

Tänk att det är just dessa dagar jag skall minnas tillbaks till sen när jag står på jobbet!

Nej nu är det dags för lite lunch för oss båda! :)

Hoppas ni får en fin dag!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards