Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 oktober 2016 19:34

Godkväll på er!

Hoppas ni har haft en bra dag idag! :)

R satte klockan på 06 och sprang ut och la i första tvätten! :)
Vi har två maskiner i tvättstugan men just nu är en trasig och för att hinna med all tvätt så var vår lösning helt enkelt att börja tidigare! :)

Jag och W låg kvar och myste i sängen och väntade på att R skulle komma tillbaks med färska frallor & dagens tidning! :)

Sen W kom så äter vi frallor SÅ sällan men herregud vad man uppskattar det nu istället! :)
Njöt av varenda tugga (han köpte två stycken till mig men jag orkade bara en)! :)

R körde tvättstugan helt själv idag, jissus så skönt det var och slippa! :)
Världens bästa vardagslyx!! :)

Kl tio var det dags för mina naglar att få ny färg! :)
Jag är supernöjd med nya nageltjejen Jessica! :)

Lite åt nude hållet med lite brun/rosé glitter blev det denna gång! :)

När jag var klar så åt vi lunch och åkte sen iväg på två loppisar för att försöka hitta en hylla till köket, men ikke!
Det fanns inte någon hylla alls att fynda tyvärr så vi får fortsätta leta! :)

Anledning till att vi behöver en hylla är att vi vill få upp radion på väggen.
Den har tidigare stått på en vit byrå med träkorgar i köket men eftersom W börjat klättra på den så har den fått åka ut i förrådet sålänge så det inte sker några olyckor! :)

Efter att vi kom hem så fick mini mellis och sen sova en stund!
R lagade mat och det blev hasselbackspotatis med fläskfilégryta!
Supergott och SÅ skönt att slippa laga mat (och diska!) :)

Nu laddar vi för Bingolotto (får se om vi orkar se hela för det slöt halv 12)!!

Förresten så var våra lotter aldrig tappade, dem låg under W's stol imorse när vi kom ut i bilen i morse! :)  

Vi skall även prova dessa två julmust som R köpte idag! :)

Låter spännande så jag återkommer med resultat! :)

Hoppas att ni får en mysig kväll och tack för att just DU kikar in här och vill följa med i våran vardag!! :)

Stor kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards