Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 oktober 2016 21:18

Som vi faktiskt inte gjorde någonting vettigt alls på! :)

Natten var bra, så det var nog bara något tillfälligt igår som tur var! :)

Han vaknade en gång vid kl 01 (om jag inte minns fel) och fick då lite vatten och somnade sen om direkt!
Sen vaknade han igen vid 05 och då fick han komma över till oss! :)

Sen sov vi till kvart över åtta och gick upp och åt frukost och tog en promenad i blåsten! :)

Efter det så har vi bara myst omkring här hemma, ätit mellis (som när man förövrigt frågar om han vill ha så kryper han ut i köket på engång!!)

Vid halv två så skulle han sova en stund och jag la mig brevid och skulle bara vila ögonen en medans han skulle somna, sen skulle jag gå upp och poppa popcorn och ta fram lite vindruvor, krypa ned under filten på sängen och kika på Madicken...
Jag vaknade helt torr i munnen tio i fyra och då sov ännu W i godan ro! :)

Då var det bara och kasta sig upp och börja med maten innan R kom hem! :)

När R kom hem sen så hade han med sig en kakform så jag kan göra mördegskakor till kalaset! :)
Han och Robert gjorde den efter jobbet idag! :)

Nu har alla anmält sig till kalaset så nu är det dags att börja planera tårtan med utseende och innehåll! :)

Jag brukar inte göra tårtor så har ni nått gott man kan ha emellan så får ni gärna kommentera!
Jordgubbsmousse har jag köpt så ett lager är iaf klart och den kommer att vara i fyra lager! :)


Nu skall vi kika klart på Wahlgrens värld sen väntar sängen, är så jäkla trött! :)

Ha en fin kväll!!

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards