Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 oktober 2016 20:44

Hej på er!

Imorse efter frukostbestyren så åkte jag och mini till Rusta!
Vi hade siktet inställt på en ställning att hänga upp fågelmaten på eftersom vi inte har något träd på våran baksida! :)



Sen åkte vi förbi Linds för att köpa gödning till våran syrenhäck som är en K A T A S T R O F men tydligen fick man inte lägga på det såhär års utan jag får snällt vänta tills i vår! :)

W fick åka bilen och jag köpte med ett ekollon hem! :)

Hem och äta lunch och sen kom vaktmästaren och installerade en ny spis.
Våran gamla blev så fruktansvärt varma i knapparna när ugnen var på så man fick ha grillvantar på sig, och med små händer som titt som tätt är vid spisen så ansåg inte jag att det var särskilt säker så då fick vi den utbytt! :)

Vi provade den ikväll när jag gjorde tacoknyten och den fick godkänt! :)
Inga varma knappar men däremot så låter den i typ 10 min efter att man stängt av den, vilket var lite irriterande men det får vi leva med! :)

R satt upp pinnen till fåglarna efter maten och så fyllde vi upp den med mat så nu hoppas jag att dem hittar hit imorgon! :)

W vägrar sova ikväll så han busar runt med R, jag sitter och halvsover i fåtöljen och längtar efter att få bädda ner mig! ;)

Jag köpte två bingolotter tills imorgon men nu har vi letat som tokar efter dem så jag måste ha tappat dem på parkeringen vid affären! :(


Imorgonbitti kl 07 så väntar tvättstugan och kl 10 skall jag fixa naglarna här i vibble hos en ny tjej som jag hoppas passar mig bättre än den förra! :)

Hoppas ni har en fin kväll! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards