Direktlänk till inlägg 25 oktober 2016

Tandläkaren & musiklekis!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 25 oktober 2016 20:28

Oj, oj, oj vad det var trögt att gå upp när klockan ringde imorse!

Alls vägrade att kliva ur sängen (W kom till vår säng vid halv 2 i nättras) men vid kvart över sex var jag tvungen att hoppa (släpa mig) ur sängen!
W var inte alls pigg men vi åt iaf lite frukost och sen åkte vi till tandläkaren. :)

Hon tittade inte i hans mun utan vi pratade mest och hon ställde lite frågor om W's matvanor, tandborstningen och så ställde jag lite frågor!

Vi fick med oss en broschyr och en tandborste! :)

När vi var klara där så åkte vi hem och parkerade bilen och tog en promenad upp till musiklekis! :)

Påvägen hem så började det regna så resten av dagen så har vi hållt oss inomhus.
Jag har städat lite smått inför helgen och sen har vi busat, sett på Babblarna och nu sover han gott! :)

Om mindre än 4 timmar (!!) fyller han 1ÅR!! :)
Känns H E L T galet att han redan har spenderat 365 dagar ihop med oss redan! :)

R jobbar som vanligt imorgon och vi skall ju fira W med släkt & vänner på lördag men jag kommer självklart att ge honom ett traditionellt uppvaknande imorgon med frukost på sängen, paket och sång! :)

Hoppas ni har haft en fin tisdag! :)

Avslutar med en bild på min älskade lilla W när han bara var en dag gammal! :)

Kram P!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards