Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 oktober 2015 22:24


Imorgon kl 8 är det dags för vårat vändningsförsök så håll tummarna för oss nu att det går bra men framförallt att det inte är så smärtsamt som dom flesta säger.

Är så himla nervös att jag kommer avbryta det pga att jag tycker det gör för ont och blir rädd för smärtan men jag ska verkligen försöka härda ut!

Hoppas in i det längsta att du redan gjort en kullerbytta och ligger åt rätt håll,älskade unge!


Stor kram!!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 oktober 2015 19:00


Kanske inte riktigt som rubriken lyder men det går fort, fortare än man tror så är det dags för dom första flingorna att dala ner från himlen  


Tror jag längtar lite extra till den här julen och hoppas den verkligen blir perfekt på alla sätt och vis!


Spanade runt på Ica:s sida på deras julsortiment och fastnade för några saker bla dom här:

    

Ni hittar kulorna här.

Snögubben här och tomteparet här.

Papperet här.

Julstrumpan här och kakburken här!


Kram P!


Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 oktober 2015 14:22



Var vaken några timmar i nättras igen men lyckades somna om efter R gick till jobbet och när jag väl fick av mig min ögonbindel så var klockan 08.50


Då gick jag ut och hämtade tidningen och låg kvar och läste den en bra stund innan jag gick upp!

Skönt och mjukstarta veckan utan stress och måsten!

  


Tog sen en sväng förbi Rusta och dom hade fått upp lite mera julbelysning nu så jag kikade runt lite där och började fantisera om vår första jul igen  


     


Dom översta stakarna tyckte jag var väldigt stilrena och enkla, får se vad jag har i mina gömmor om det kanske behöver uppdateras någonting ;)


Den understa bilden med ministjärnorna var ju så söta, funderade på om man kanske ska köpa några såna och julpynta över W's lilla säng när det börjar dra ihop sig mot jul  



Hade även en kupong på ICA maxi som vi fick i en av babyboxarna som gav oss 50% på ett babyplagg så då fick en pyjamas i ekologisk bomull följa med hem!

 


Blev sugen på att köpa hem lite höstpynt så det blev en sväng förbi Linds innan jag åkte hem.

   


Det är lika bra och börja i tid, man vet aldrig när vår pumpa dyker upp  

Skall pynta lite mera men börjar med det här sålänge!


Lite lunch i form av tomtegröt och sen kollade jag igenom posten och då var det post till mig från Länsförsäkringar

När det går bra för dom så delar dom ut bonus till sina kunder, vilket gjorde att jag nu kommer få en summa pengar som jag inte alls var beredd på!

Sånt är väldigt uppskattat  


Så nu har jag bestämt att oavsett hur det går imorgon med vårat vändningsförsk så är jag värd en present som jag länge suktat efter( jag skall bara komma på vilken jag skall välja).

 

 


Nu skall jag vila lite innan det är dags att förbereda maten!


Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards