Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 oktober 2015 19:00


Hösten smyger sig på och då vill man (jag iaf) köpa lite nytt till hemmet och det är inget kosntigt med det för nu har man ju lämnat sommaren bakom sig och blickar framåt till Höstmys, Halloween, Advent, Jul, Nyår mm  


Jotex har just nu 50% på massor med varor som dom sänkt priset på!


Plockade ihop lite saker som gärna skulle få flytta hem hit (dock inte från reasidan).

Är så himla sugen på en kristallkrona så jag får se om den får flytta hem hit till vardagsrummet (sen i framtiden ha den över ett mastalsbord)    


Har snöat in på gulddetaljer lite grann känner jag :)


Lampan hittar ni här.

Handdukarna här.

Ljustaken här.

Påslakanset här.

Skålarna här.


Kram P!




Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 oktober 2015 10:55


Filmen är absolut inte den bästa men vill bara visa upp hur han busar omkring på morgonen  
 

Det är så ofattbart att snart är dom här nio månaderna över och att han faktiskt är här hos oss  


Jag kunde aldrig någonsin tro att nio månader skulle gå så himla fort (skall väl inte säga för mycket för dom här sista dagarna kanske inte går jättefort men i det stora hela så har tiden sprungit iväg).



 


När jag var i v24  

Tyckte jag var stor och otymplig redan då men det var ju inte så konstigt för jag har ju aldrig haft nån mage innan så den var ju en stor förändring för mig medans andra kanske mest ruskade på huvudet och tyckte annorlunda.



Jag hoppas att vi får en tid för snitt idag (skall ha stenkoll på när brevbäraren kommer) ;)

Har inte planerat in någonting idag,  bara vara hemma och plocka iordning i förrådet (helt sjukt vad stökigt det blir på bara någon månad), vila skall även hinnas med! :)


Så skall jag även försöka att ta en liten cykeltur för det är ju så friskt ute nu på hösten!

Saknar att vara ute och gå mina pw:s :(

Tjatar om det nästan varje dag men jag mår ju så bra av att röra på mig och helt plöstligt kan jag knappt gå 200 meter för det tar sån tid och gör så ont! :(

Men snart så, målet är som sagt väldigt nära!! :)


Fick så gott morotsbröd av mamma igår när vi hälsade på!

Längtar tills vi i framtiden kommer köpa hus, så jag kan få plats med min KitchenAid på bänken och baka eget bröd till hela familjen  


   



Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards