Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 13 oktober 2015 16:17



Idag så låg jag kvar i sängen och kikade lite på Nyhetsmorgon innan hungern satte klorna i mig och jag var tvungen att gå upp och äta frukost.


Sen så tog jag det rätt lungt och slösurfade lite i soffan (det går liksom inte att leva livet i 180 längre för allting tar tid). 


Fick ett sms av Lindex att dom startade sin rea så jag kikade in där och 2 saker till vår groda klickade jag iaf hem (dom hade inte så värst mycket att erbjuda till smågrabbar 

 

Här hittar ni den!  


 


Och här hittar ni den andra!


Sen så cyklade jag en sväng till affären (bor 600 m därifrån) men det tog en timme innan jag vart hemma igen ;)

Dock så cyklade jag inte såå sakta utan träffade Alexandra på vägen sen blir det även massa prat med kollegorna :)


Hann precis hem innan mamma och hennes man kom förbi på lite fika för dom hade varit i Visby en sväng :)

Fick även lite smått till grodan  

     



Den understa är min gamla åkpåse  


Nu sitter jag och väntar på att köttfärslimpan skall bli klar och passar på att uppdatera er om min spännande vardag ;)


Imorse på Nyhetsmorgon så lagade kocken det här receptet och blev då så sugen på att pröva kålsalladen så den har jag faktiskt svängt ihop till middagen :)

   


Om inte annnat så är det massa nyttigheter i den som kan behö.vas för jag vaknade med början till halsont imorse igen :(

Vill verkligen inte bli sjuk nu igen när det är så nära :(

Köpte hem Kanjang till R som han får dricka i förebyggande syfte (jag får inte dricka det eftersom det kan orsaka missfall).


Nu plingar strax klockan att köttfärslimpan är klar så vi kan få lite mat även idag! :) 



Kram P! 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards